Thursday, March 29, 2018

Michal Kali Griks

Image may contain: one or more people, sky, tree, ocean, outdoor and nature
Tymczasem - mała porcja informacji o prowadzącym wykład oraz warsztat Michal Kali Griks. 
🌴🍍🌴🍍🌴
O sobie mówi:
"Jestem nauczycielem Tantry i jogi Kundalini, tantrycznym masażystą, oraz life coachem i coachem relacji. Rozpocząłem tantryczną przygodę ponad 10 lat temu. Jestem absolwentem The Rasayana Tantra Academy .
Seksualność jest dla mnie najpiękniejszą, najbardziej intymną i potężną formą wyrażania miłości. Kiedy zdałem sobię sprawę, jak ważna jest w życiu - zadałem sobie pytanie "Jeśli miłość jest najważniejszą potrzebą ludzkości, dlaczego z całą energią i mocą nie staramy się włączyć miłości i świętej seksualności do systemu edukacji ?" Mam nadzieję, że zakładając Tantra Movement School pomagam wypełnić tę lukę. (...)
Jestem tantrykiem i moim przeznaczniem jest dzielić się tantrą i miłością".
🌴🍍🌴🌴🍍🌴🌴
poczytaj więcej na stronie Tantra Movement!
🌴🌴🍍🌴🍍🌴🌴
https://www.tantramovement.com/about-us-michal-kali-marek-…/


No comments:

Post a Comment